Friday, October 9, 2009

aKu TaK FaHaM

Dh lme aq nk cite bnde ni..tp nth knp berat je ht aq nk cite..tntg khdpn mnusia skrg ni..aq xfhmla,,knp msh ade segelintir mnsia yg percaya 100% tntg ssuatu perkara yg kita sndiri xth kesahihannya??aq xfhm knp msh ade sglntr mnsia yg mahu mnuduh n mmfitnh sdra sndiri yg kita knl,,teramat2 knl??knp ade sglntir mnsia yg xmahu mngku kslhn sndiri tetapi sblikny mngatakan bhw org len yg mlkukan prkara2 yg sbnrnya diriny sndiri yg mlkukannya??aq xfhmla...knp org2 yg lbh brpnglmn, brpendidikan n brkerjaya mudah mmpercyai kata2 hasutan org muda dpd mndgr ny sndiri dr mulut org2 yg mnjdi mgsa??aq xfhm!!aq btl2 xfhm!! mcmni ke attitude org yg ade kerjaya n berpndidikan tgi?? aq bkn ape,,aq kesian tgk org2 yg jd mgsa mnsia2 yg xth mngenang budi...mcm mne agk ny if org2 yg mmftnh tu ade kt tmpt org2 yg mnjdi mgsa tu...msti dia sdr diri kn..?tp xth la if mereka tu pn mg dh xde ht n prsaan..huh..!! mst hampeh je kn..??

Xde gunenye nsht org yg kpla angin n krs kpla ni..membaziaq air liur ja...aq xnk kmen ape2 sbb nti dikatakan berat sblh..so..better aq diamkn je..tp diam aq xbrmkna aq xnk bertindak or doesnt do smthng but aq tgu mse yg ssuai je..sbb aq nk tgk smpai ble mereka2 tu nk mnruskan fiil diorg tu...sbnrnye byk yg aq th psl mereka2 yg mmbuat ftnh n org2 yg mnjd mgsa tu...so..korg tgu jela penangan dr aq...xkira la korg tu lbh tua or lbh muda dr aq...

2 comments:

saiful adli mohd hasmi said...

salam....
aq.. lain benar tulisan aq ni.. gua rasa macam lu dah geram giler... huhuhuuuuu.... macamana la rupa aq kalau besarkan mata sambil mulut berkumat kamit membaca serapah mentera....LARI....
gurau je..
aq!
kalau hujan boleh baca doa.
antara doa waktu hujan.. ALLAHUMAFTAHLI ABWABA RAHMATIK
(kalau salah tolong betulkan)

dinda said...

hahaha....aq dh lme smpn beb bnde ni..mkin lme mkin jd lak...bengang r aq sbb aq skli jd mgse2 dorg tuh...huhu...
ok tq bro..